Sluiten

Zoeken in de website

Open/sluit dit paneel

Academie

  1. 28-05 2019

    Training Executieve functies

    1 dag in

    Executieve functies zijn voorwaarden voor het leren en bepalen in hoge mate leersucces (groep 1 - 3). In deze training leert u deze functies bij jonge kinderen te stimuleren. 

  2. 24-06 2019

    Training 7 habits in 7 uur

    1 dag in

    Kennismaking met de 7 habits (Stephen Covey). Ervaar de principes achter een van de meest toegepaste concepten voor persoonlijk leiderschap en persoonlijke effectiviteit.

  3. 01-07 2019

    Startende leraren: effectief gedrag in de klas met 'De zes rollen van de leraar'

    Meerdaagse in

    Bent u zich bewust van het effect van uw gedrag op dat van uw leerlingen? Hun gedrag wordt mede door u bepaald en andersom. Uw gedrag tijdens lessen en bij coachgesprekken is te vertalen naar zes basisrollen: gastheer, presentator, didacticus, pedagoog, afsluiter en leercoach. 

  4. 05-09 2019

    Training Klassenmanagement: greep op de groep

    Meerdaagse in

    Deze training geeft u concrete, direct toepasbare inzichten en vaardigheden aangereikt om negatieve patronen te doorbreken en doelmatig met leerlingen te communiceren.

  5. 19-09 2019

    Training 7 habits in 7 uur

    1 dag in

    Kennismaking met de 7 habits (Stephen Covey). Ervaar de principes achter een van de meest toegepaste concepten voor persoonlijk leiderschap en persoonlijke effectiviteit.

  6. 02-10 2019

    Ervaren leraren: effectief gedrag met 'De zes rollen van de leraar'

    Meerdaagse in

    Bent u zich bewust  van het effect van uw gedrag op dat van uw leerlingen? Hun gedrag wordt mede door u bepaald en andersom. Uw gedrag tijdens lessen en bij coachgesprekken is te vertalen naar zes basisrollen: gastheer, presentator, didacticus, pedagoog, afsluiter en leercoach.

  7. 02-10 2019

    Startende leraren: effectief gedrag in de klas met 'De zes rollen van de leraar'

    Meerdaagse in

    Bent u zich bewust van het effect van uw gedrag op dat van uw leerlingen? Hun gedrag wordt mede door u bepaald en andersom. Uw gedrag tijdens lessen en bij coachgesprekken is te vertalen naar zes basisrollen: gastheer, presentator, didacticus, pedagoog, afsluiter en leercoach. 

  8. 03-10 2019

    Training Passende Perspectieven voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften

    1 dag in

    Iedere school is verantwoordelijk om elke leerling die extra ondersteuning nodig heeft een passende plek te geven. Hoe zorgt u dat uw school hierop is voorbereid en wat betekent dit voor de leraar?

  9. 07-10 2019

    Vakdidactisch coachen

    1 dag in

    Leren op school wordt vaak ervaren als saaie taken die afgemaakt moeten worden. Wat kan een docent organiseren om een lerende effectiever te ondersteunen om met plezier en meer succes te leren?

  10. 07-11 2019

    Training Klassenmanagement: greep op de groep

    Meerdaagse in

    Deze training geeft u concrete, direct toepasbare inzichten en vaardigheden aangereikt om negatieve patronen te doorbreken en doelmatig met leerlingen te communiceren.

  11. 20-11 2019

    Training Gamificatie in de les

    1 dag in

    Gamificatie: het toepassen van spelprincipes en speeltechnieken in de les. Gamificatie biedt ook veel mogelijkheden voor differentiatie en kan bijdragen aan de motivatie van leerlingen.

  12. 26-11 2019

    Training Executieve functies

    1 dag in

    Executieve functies zijn voorwaarden voor het leren en bepalen in hoge mate leersucces (groep 1 - 3). In deze training leert u deze functies bij jonge kinderen te stimuleren. 

  13. 29-11 2019

    Training 7 habits in 7 uur

    1 dag in

    Kennismaking met de 7 habits (Stephen Covey). Ervaar de principes achter een van de meest toegepaste concepten voor persoonlijk leiderschap en persoonlijke effectiviteit.

  14. 29-11 2019

    Training Passende Perspectieven voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften

    1 dag in

    Iedere school is verantwoordelijk om elke leerling die extra ondersteuning nodig heeft een passende plek te geven. Hoe zorgt u dat uw school hierop is voorbereid en wat betekent dit voor de leraar?

  15. Een beredeneerd aanbod in groep 1 en 2: Zo doe je dat! (alleen bij u op school)

    Deze training geeft handvatten, waarmee u in de dagelijkse praktijk uit de voeten kunt.  De kleuterperiode noemen we namelijk het drijfvermogen waarop de schoolse vaardigheden zich ontwikkelen.  Als u opbrengstbewust aan dat drijfvermogen wilt werken heeft u kennis en vaardigheden nodig.

  16. Kwaliteitszorg en ambities (alleen bij u op school)

    Kwaliteitszorg is een belangrijk instrument om ambities van de school en het bestuur waar te maken.