Sluiten

Zoeken in de website

Open/sluit dit paneel

Academie

  1. 18-09 2020

    Focus op groei door zicht op de doorlopende leerlijnen taal en rekenen

    1 dag in

    Heeft u de afgelopen maanden vaak keuzes moeten maken in uw aanbod van taal en rekenen en zou u inzicht willen hebben in de opbouw van de doorlopende leerlijnen taal en rekenen om beredeneerde keuzes te kunnen maken?


  2. 29-09 2020

    Training Passende Perspectieven voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften

    1 dag in

    Iedere school is verantwoordelijk om elke leerling die extra ondersteuning nodig heeft een passende plek te geven. Hoe zorgt u dat uw school hierop is voorbereid en wat betekent dit voor de leraar?

  3. 04-11 2020

    Omgaan met ouders – Ouderbetrokkenheid voor schoolleiders

    Meerdaagse

    In deze training speciaal voor schoolleiders in basisonderwjs leert u de samenwerking met ouders op een unieke wijze te versterken. 

  4. 12-11 2020

    Meetkunde in groep 1-2 ‘Ervaren en verwonderen’

    1 dag in

    We staan stil bij de ontwikkeling van het ruimtelijk voorstellingsvermogen van jonge kinderen en uw rol als leerkracht hierbij.



  5. 23-11 2020

    Training Executieve functies

    1 dag in

    Executieve functies zijn voorwaarden voor het leren en bepalen in hoge mate leersucces (groep 1 - 3). In deze training leert u deze functies bij jonge kinderen te stimuleren. 

  6. 25-11 2020

    Boekgesprekken met kleuters

    1 dag in

    Praktische tips voor het voeren van boekgesprekken met kleuters en ideeën hoe je ouders kunt meenemen in het voeren van boekgesprekken thuis.


  7. 03-12 2020

    Training Passende Perspectieven voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften

    1 dag in

    Iedere school is verantwoordelijk om elke leerling die extra ondersteuning nodig heeft een passende plek te geven. Hoe zorgt u dat uw school hierop is voorbereid en wat betekent dit voor de leraar?

  8. 09-12 2020

    Meetkunde in groep 1-2 ‘Ervaren en verwonderen’

    1 dag in

    We staan stil bij de ontwikkeling van het ruimtelijk voorstellingsvermogen van jonge kinderen en uw rol als leerkracht hierbij.