Sluiten

Zoeken in de website

FAQ

Veelgestelde vragen


Over aanmelden voor een training

De training is vol. Kan ik toch nog deelnemen? 
Nee, dat gaat helaas niet. We kunnen je wel op de wachtlijst zetten voor het geval een deelnemer uitvalt. Neem hiervoor contact op met de CPS Academie. Ook kun je je inschrijven voor de volgende datum van de training.  

Hoe melden we meerdere deelnemers van onze school aan?
Het is de bedoeling dat elke deelnemer zich apart aanmeldt voor een training. Dan krijgt diegene ook zelf de informatie over de training, toegang tot eventuele digitale materialen en na afloop de mogelijkheid het certificaat te downloaden.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres? 
Je kunt met je oude e-mailadres hier inloggen. Hier kun je je gegevens wijzigen. Weet je je wachtwoord niet meer en heb je geen toegang meer tot je oude e-mailadres? Geef dan je nieuwe e-mailadres aan ons door via academie@cps.nl. 

Over de uitnodiging, annuleren en de factuur

Wanneer ontvang ik de uitnodiging voor de training? 
Circa twee weken voorafgaand aan de training sturen we je de uitnodiging met alle informatie. Het kan zijn dat deze e-mail in je spambox terecht is gekomen. Heb je één week voor de training nog geen e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons op. 

Hoe weet ik of een training doorgaat? 
Onze trainingen gaan door bij een minimum van zes deelnemers. Circa twee weken voor de training krijg je daar uitsluitsel over. Je ontvangt dan een uitnodiging met alle benodigde informatie of bericht dat er niet voldoende deelnemers zijn en de training wordt geannuleerd. 

Ik ben verhinderd voor de training. Wat nu?  

Kun je niet naar de training komen? Neem dan contact op met de CPS Academie. Misschien kan een collega in jouw plaats komen. Moet je toch annuleren, dan kan dat kosten met zich meebrengen: 

  • tot 15 werkdagen voor de training: geen kosten
  • tussen 5 en 10 werkdagen voor de training: 50% van de prijs van de training
  • tot 5 werkdagen voor de training: 100% van de prijs van de training

Wanneer ontvang ik de factuur van een training? 
Een tot twee weken voorafgaand aan de training versturen we de factuur naar jou of je werkgever.  

Waar wordt de factuur heen gestuurd? 
We versturen de factuur naar het algemene e-mailadres van je werkgever. Wanneer er een factuuradres bij ons bekend is, sturen we de factuur daarheen. Wil je dat we de factuur naar een specifiek e-mailadres sturen of een referentie op de factuur? Laat dit ons dan weten via een opmerking bij je aanmelding of via academie@cps.nl. 

Over de trainingslocatie

Kan ik in de buurt parkeren?
Zie de pagina over de routebeschrijving, openbaar vervoer en parkeren.

Is er een kolfruimte?  
CPS heeft een ruimte waar je kunt kolven. We vinden het wel fijn als je van tevoren laat weten dat je daar gebruik van wilt maken. Mail daarvoor naar receptie@cps.nl of neem telefonisch contact met ons op.

Over overige zaken

Hoe organiseer ik één van de trainingen op mijn school?
Ga hiervoor naar deze pagina op onze website en laat je gegevens achter. Dan nemen we contact met je op.  

Waar kan ik met een klacht terecht?
We vinden het fijn als je ons je klacht laat weten. Kijk hier voor onze klachtenregeling.