CPS Academie en Covid-19
Wij geven onze trainingen in navolging van de actuele maatregelen tot tenminste 1 maart uitsluitend online.
Heeft u vragen hierover, neem dan contact op met CPS Academie academie@cps.nl of [033] 453 43 03.
Hoe krijgt u zicht op de voortgang van al uw leerlingen? Formatief toetsen vormt één van de schakels in dit proces.
Online training
Op veel scholen wordt het aantal cijfertoetsen teruggebracht. Voor de vreemde talen stelt je dit voor een probleem: hoe zorg je ervoor dat je leerlingen woordenschat verwerven zónder de beruchte stok achter de deur van de vocabulairetoets of schriftelijke overhoring?
Online training
Deze training biedt deelnemers inzicht in de mogelijkheden om vertrouwen te bouwen, en snelheid te maken in het bouwen aan vertrouwen binnen alle geledingen van de school.
Online training
De driedaagse training ‘7 Habits voor leidinggevenden' is een intensieve en praktijkgerichte ervaringstraining die uitgaat van de grondbeginselen van inspirerend leiderschap.
Voor docenten, mentoren, en coaches die de leerlingen/studenten willen begeleiden bij het ontwikkelen van eigenaarschap, zelfregulatie van hun leertaken.
In deze training verbindt je de 7 gewoonten van Covey aan je vaardigheden als mentor of loopbaanbegeleider.
Op veel scholen wordt het aantal cijfertoetsen teruggebracht. Voor de vreemde talen stelt je dit voor een probleem: hoe zorg je ervoor dat je leerlingen woordenschat verwerven zónder de beruchte stok achter de deur van de vocabulairetoets of schriftelijke overhoring?
Online training
In deze training speciaal voor schoolleiders in basisonderwjs leert u de samenwerking met ouders op een unieke wijze te versterken.
Kennismaking met de 7 habits (Stephen Covey). Ervaar de principes achter een van de meest toegepaste concepten voor persoonlijk leiderschap en persoonlijke effectiviteit.
Ervaar de principes achter een van de meest toegepaste concepten voor persoonlijk leiderschap en persoonlijke effectiviteit.
Voor docenten, mentoren, en coaches die de leerlingen/studenten willen begeleiden bij het ontwikkelen van eigenaarschap, zelfregulatie van hun leertaken.
Zo verlaag je werkdruk in het onderwijs.
In de training Coachend Mentoraat en LOB verbindt u de 7 gewoonten aan uw vaardigheden als mentor of loopbaanbegeleider.
Kennismaking met de 7 habits (Stephen Covey). Ervaar de principes achter een van de meest toegepaste concepten voor persoonlijk leiderschap en persoonlijke effectiviteit.
Deze training biedt deelnemers inzicht in de mogelijkheden om vertrouwen te bouwen, en snelheid te maken in het bouwen aan vertrouwen binnen alle geledingen van de school.
Kennismaking met de 7 habits (Stephen Covey). Ervaar de principes achter een van de meest toegepaste concepten voor persoonlijk leiderschap en persoonlijke effectiviteit.
Zo verlaag je werkdruk in het onderwijs.
Op veel scholen wordt het aantal cijfertoetsen teruggebracht. Voor de vreemde talen stelt je dit voor een probleem: hoe zorg je ervoor dat je leerlingen woordenschat verwerven zónder de beruchte stok achter de deur van de vocabulairetoets of schriftelijke overhoring?
Online training
Hoe krijg je zicht op de voortgang van al je leerlingen? Formatief toetsen vormt één van de schakels in dit proces.
Deze module bouwt voort op modules 1 en 2 , maar zet meer in op confrontatie met behoud van de relatie.
Ervaar de principes achter een van de meest toegepaste concepten voor persoonlijk leiderschap en persoonlijke effectiviteit.
De driedaagse training ‘7 Habits voor leidinggevenden' is een intensieve en praktijkgerichte ervaringstraining die uitgaat van de grondbeginselen van inspirerend leiderschap.
In de training Coachend Mentoraat en LOB verbindt u de 7 gewoonten aan uw vaardigheden als mentor of loopbaanbegeleider.
De 7 Gewoonten van Stephen Covey geven u en uw team een gemeenschappelijke en verbindende taal en concrete vaardigheden om dit persoonlijk leiderschap verder bij zichzelf te ontwikkelen.
In de training 7 habits voor loopbaanbegeleiders verbindt u de 7 Habits (Gewoonten) aan uw vaardigheden als loopbaanbegeleider.
Met aandacht voor de structuur van het CSPE, leerstrategieën, metacognitieve vaardigheden, formatief toetsen en differentiëren in de examenvoorbereiding.
Het rooster maken is de eerste prioriteit. Maar ook tijdens de afname en daarna, in het traject van evaluatie en beoordeling, komen er veel vragen af op de examinatoren.